Bröst, axlar & triceps

Igår var jag på gymmet en sväng innan jobbet. Körde ett pass bröst, axlar och triceps.
Slängde om i ordningen lite grann jämfört med förra veckan för att variera mig lite.
Började med axelpress med hantlar, sedan baksida i cablen, och lite dropset med hantelflyes åt sidan.
Därefter gick jag på brösten, körde några set hantelpress på plan bänk, supersetat med vanliga armhävningar, så många jag bara orkade... Först på tårna och sen dom allra sista på knäna.
Sedan var det triceps tur..Då körde jag lika dant som för brösten, men övningarna var skallkrossarn med Z-stång och dips mot en bänk. Avslutade passet med lite intervallträning på bandet. Gick 5 min, jogga 10, sprang 5, jogga 5, gick 5....


Både igår och idag har jag försökt tänka på kosten, då jag ätit från nyttiga källor, lite i taget och med kortare mellanrum.
Det är ju så man ska äta för att hålla ämnesomsättningen i rullning och slippa känna sig vrålhungrig... men på senaste tiden kan jag tyvärr inte medge att jag varit så punktlig och duktig med maten... Men så är det ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0