Tjiho

Jag vaknade till liv alldeles för tidigt idag. 06.20 för att vara exakt. Låg kvar i sängen och verkligen försökte somna om men en timme senare utan resultat, så var det bara inse fakta, det går inte!! Istället gick jag upp och gav Lex mat och tog en liten promenad. Satte igång kaffebryggan så den fick stå och puttra sålänge, så det var klart sen när jag kom tillbaka. Perfekt!
Efter min härliga kopp kaffe drabbades jag av värsta magknipen. Nästan så att jag vek mig för att det gjorde så ont. Men istället för att lägga mig och ta det lugnt tog jag ett glas vatten, några djupa andetag och knatade iväg till gymmet. När jag kom dit och började köra så försvann magknipen på något magiskt sätt :)

Idag körde jag lite rygg. Stångrodd med brett grepp, latsdrag med v.handtag, sittande rodd i maskin, ryggresningar med 10kgs platta, cabelcross för baksida axlar superset en övning för latsen, typ som pushdowns i cablen, fast med raka armar. Och så avslutade jag med 45 minuter på bandet i raskt tempo.

Den här veckan har träningen flytit på riktigt bra, den enda muskelgrupp jag inte har kört är bröst. Det känns också bra att jag har kört en stunds promenad efter varje styrketräningspass. Man vill ju hinna med och köra förbränningsträning på morgonen också, så därför passar det bra o köra allt i ett svep så har man det gjort.

Nu har jag planerat att ha i allafall två vilodagar, kanske tre, om jag inte får jätte lust att gå ner och köra på söndag..

Uäk. hungrig som fan nu. See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0