Veckan som gått..

Tja!
Vilken seg vecka det har varit.
Jag har bara tränat ett pass axlar, bröst och triceps samt 45 minuters powerwalk och det var i tisdags tror jag. Sen har jag kännt mig alldelles trött och seg och prioterat annat, så mer träning blev det inte av tyvärr.
Det känns som att jag håller på och dra på mig någon typ av förkylning, men jag vill verkligen inte bli sjuk så jag har proppat i mig vitaminer och mat, trots att jag inte kännt mig hungrig. För ikväll blir det nämligen grillkväll hos carina! Det har varit planerat i ett par veckor nu så jag får bli sjuk imorn om det är så! Ikväll ska jag ha kul, och kanske lite alkohol kan råda bot på problemet!!!?? ;) haha.. vi får se!!!

Ett positivt besked den här veckan är att jag klarade godkänt i matte-kursen jag läste! Wohoo :D Det kändes som att det skulle gå käpprätt åt helvete när jag skrev det nationella provet men ack så fel man kan ha! Klarade godkänt precis :)
Så det är jag jävligt nöjd me! Vad nästa projekt blir att klara av får vi se... Kanske att få lite pli på lillskruttan!? :D <3




Nu ska jag gå och äta lite lunch, sen blir det nog en liten powernap så jag är pigg ikväll!!! Ha en bra dag allihopa :)Kram!

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis! va skönt att du klarade kursen! Roligt att du kom över i måndags :)

2009-05-24 @ 21:27:47
URL: http://lyckligamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0