Viva la vida

Godmorgon alla glada!
Jag har varit vaken sedan klockan 6 ;)
Dixie fick för sig o göra otyg, att tugga kabel. Försökte somna om men det gick inge vidare! Istället gick jag upp o käka lite gröt, och nu sitter jag o dricker kaffe, och inväntar ett rygg/biceps - pass. Men först tänkte jag skriva lite här och ta en promenad med Lex.

Jag hade vila ifrån gymmet både tisdag och onsdag. I tisdags morse var jag ute på 1h-prommenad med Lex. Sedan efter jobbet på kvällen så drog alla tjejerna till alvik och hälsade på Lancõme, för invigning/kick off för nya tropic summer.
Förutom information om alla nyheter så bjöds det på laxsallad, foccacia, kaffe och drink. Och sen så fick vi en liten gåva när det var slut :)

I onsdags var jag ledig. Då kände jag mig som värsta duracellkaninen hela morgonen. Först gick jag ut på en 45-minuters promenad, sen så städade jag hela huset, tvättade, diskade, gick till centrum en sväng. Sen tänkte jag att jag skulle gå o köra ben, men det slutade med en till promenad istället på ungefär 1h o 30 min tillsammans med Fredrik och Lex.

Igår morse var jag på gymmet och körde ben, vader och mage. Först benpress följt av utfall med hantlar, vadpress, benspark, liggande lårcurl och magmaskin. Körde mellan 10-12 repetitioner med lagom tunga vikter. Avslutade passet med 40 minuter på bandet, gick i 20 minuter, sprang i 20 minuter.

Nu börjar det närma sig ryggträning... Ska bara ta en sväng me Lex först!
Ha en fin dag ;)
Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0