Drömmer mig tillbaka...

Sliter mej från pluggandet en stund och uppdaterar bloggen lite istället.
Den här veckan har gåt skit fort, redan fredag idag liksom ;) Skönt!

Letat lägenheter för fullt, men utan resultat! Att det ska vara så svårt...?
Men, men det är bara att bita i det sura äpplet och vänta på sin tur...

Träningen går verkligen inte bra just nu. Var ett bra tag sedan jag var på gymmet.
Jag förtvinar och blir svag, hjäääälp. 
Men whatever. Går ju alltid att komma tillbaka sen när man har lust igen.
Tur man har något som kallas muskelminne :D <3

H a h a.

Längtar efter en utlandsresa och drömmer mig bort...

Lanzarote - 08








Ha en bra dag!
//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0