Fredags mys...

Hey.
Har varit ledig idag, men har ändå passat på å plugga, då jag känner att det behövs inför tentan. Jag har också varit ute och promenerat med Dixie i drygt 45 minuter, ätit pannkakor till lunch och fixat naglarna som såg förjääävliga ut. Jag har beslutat mig för att sluta göra mina naglar på salong, då jag är så förbannat besviken på kvalitén. De höll max 2 veckor utan att lossa i kanterna och släppa från nageln. Light Elegance släng er i väggen!
Så nu får man köra på sina egna sköra små naglar igen, haha...

Imorn ska jag ut och käka middag med mina kära gamla kickskollegor :D
Det ska bli himla roligt faktiskt. Det var så länge sen man träffade alla...

Här är några bilder från förra året :)


    
Jag & Carro                         Hela gänget                           Carina & jag                                  Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0