pjuuh

Halloj!
Idag har jag och mina föräldrar åkt omkring och kikat på barnvagnar.

Har varit på:

* Babyland i Arninge
* Barnens hus i InfraCity
* och på Babyproffsen i Barkarby

Måste säga att Barnens hus i Infra city var det bästa! Dom hade störst utbud och trevligast personal.
På babyproffsen var personalen bara okunniga och dryga, så där blev vi inte speciellt långrandiga.
          Nu står det och väger mellan två stycken vagnar. Men jag lär säkert ändra mig innan det är dags att beställa på riktigt. Dom rekomenderade att beställa 3 månader innan man måste ha den, så jag siktar på att beställa i slutet av december eller i början på Januari... Vi får se!!!

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag än att vara ute på morgonprommis i 50 minuter med våran stora tjej som började löpa för första gången igår :)






Kommentarer
Postat av: Hannah

Måste säga grattis :)

Tyckte jag såg en liten bulle under tröjan när jag såg dig i täby ;)

2009-10-12 @ 19:06:04
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0