Fredag är ändå den dag som känns bäst^^

Kommer ni ihåg den reklamen? ;)
På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dag som känns bäst. Ge mig då kyckling det gillar jag mest lallallalallalallallalala....................
( ha ha ha)

Men ingen kyckling för min del idag i alla fall, blä.
Men däremot så var jag nyss på ica och köpte ett paket kräftor som ska avnjutas imorgon tillsammans med min kära familj. Det ska bli såå gott. Har inte ätit kräftor på sjuuukt länge...
Förutom kräftkalas så ska det i helgen arbetas! ;) yeeey!

Just nu sitter jag och lyssnar på M. Jacksom och kollar igenom mobilbilderna. Och kolla va skruttan har växt sen vi fick hem henne för 5-6 månader sen....  :o

 


(Det är samma storlek på bäddarna...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0