Fyfan säger jag bara!

Hej! Jag kan ju börja med en förklaring till den trista rubriken.

På bussen kliver det på en ung pojke som har svårt att gå och dessutom får kämpa sig ner i ett ledigt säte...
Han lyckas till slut och pustar ut. Sekunden efter kommer det en bitter gammal kärring för att slå sig ner i sätet framför. Det första hon gör är att sparka på pojkens ben och säger därefter jävligt surt: "måste du sitta här o bre ut dig, det finns faktiskt andra som vill sitta ner också"... Pojken bara strirrar frågande på henne och gör det bästa han kan för att ta lite mindre plats...
( förövrigt fanns det två lediga säten på andra sidan)

Jag blir så jäkla förbannad. Javisst, man ska visa hänsyn till de äldre och bla bla bla, men vid sådana här tillfällen blir man bara så less.. USCH...

____________________________________________________________________________

Jaja.

Ikväll hade jag tänkt att bänka mig framför TV:n med först idol och sen efterlyst. Men sen så visade det sig visst att dom krockar, för idol är senare på grund av fotbollen... *morr*
Svårt val va!?


 VS.   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0