Halloy ;)

Bestämde mig för att dra igång med ett tresplits-schema igen.
Dag 1: rygg, baksida axlar, biceps
Dag 2: axlar, triceps, bröst
Dag 3: ben, vader, mage

Var nyss och körde enligt dag 1.
Startade med latsdrag, följt av hantelrodd och sittrodd. Därefter lite cablecross för axlarna samt en maskin. För biccarna blev det hammercurl och skivstångscurl. Körde 3 set och 12 reps på varje övning.

Jag var jävligt duktig igår och städade huset. Det enda som är kvar att fixa är den där jäkla tvätten. Jag fattar inte varför vi lyckas bygga mount everest varje jävla gång... suck... :P
På kvällen kollade jag på filmen dejavu.



Knappas den bästa film jag sett, men den underhöll mig iallafall ett par timmar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0